Standardy jakości

Jakość obsługi jest naszym nadrzędnym celem!

Szanowni Państwo,

Głównym powodem podjęcia decyzji o wdrożeniu w naszej placówce Systemu Zarządzania Jakością ISO (International Organization for Standardization) jest nieustanna troska o zapewnienie naszym Pacjentom najwyższych standardów obsługi.

Wdrożene: System Zarządzania Jakością oparty o międzynarodową normę ISO 9001:2015 oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2013 –  szczegółowo precyzują szereg wymagań dla całości naszego personelu (pielęgniarki, lekarze, kadra zarządzająca) tak aby finalnym efektem naszej pracy było zadowolenie każdego obsługiwanego przez nas Pacjenta.

Wprowadzenie w Sante Clinic nowoczesnych narzędzi zarządzania wzmocniło zorientowanie na Państwa potrzeby we wszystkich obszarach naszych działań, co  jest głównym elementem naszej misji, której podporządkowujemy działania naszych pracowników i współpracowników.

Zadzwoń:

POZ
tel. 32 269 07 36, 32 290 41 25
tel. 32 290 41 26, 32 733 88 33

AOS tel. 32 292 48 47

POZ AOS